جدا ازینکه خیلی حالیم نشد چن تا سوال ایجاد شد که یکیشو جدا پرسیدم یکیشم اینه که
چرا مقادیر رو خارج از فانکشن نوشتیم؟
بعد همیشه میشه مقادیری که خارج از فانکشنه برد داخلش؟
کاش آخر ویدئو یخورده آروم آروم میرفتید جلو یذره سادهتر میگفتید داره چه اتفاقی میوفته