الان وضیعت من اینه تو پروفایلم یعنی قفله چیکار باید کنم چون من اقساطی دوره رو خریدم
در اقساطی به این صورته که هر قسطی که پرداخت میکنید بخشی از دوره براتون فعال میشه
دکتر مهران محمدی۰۳ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۰۸
من دیروز این پکیج رو خریدم و تا اونقسمت مطالب رو مطالعه کردم حالا یعنی باید وایسم تا سر ماه اول اقساطم رو پرداخت کنم بعد قسمت دیگه برام فعال بشه به نظرم منطقی نیست ...چاره ای دیگه نداره
طلا پایور۰۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵
نمیشه این مشکل حل کرد اگه قرار باشه اینطوری بشه که اصلا اقساطی کردن فایده نداره..
طلا پایور۰۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
عکسی که پیوست کردم رو ببینید، شرایط اقساطی رو میگه.
دکتر مهران محمدی۰۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹
من در هشت قسط خریدم به خاطر شب یلدا ؟؟؟یعنی الان من به12%دسترسی دارم؟؟؟
طلا پایور۰۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۴
نمیشه کاری کرد من به 25% دسترسی داشته یاشم
طلا پایور۰۳ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۶
سلام مصطفی عزیز، وقت بخیر. هر قسطی که پرداخت میشه درصدی مشخص از دوره براتون باز میشه و درصدش قابل تغییر نیست.
دکتر مهران محمدی۰۵ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۱۱
پس عملا اقساطی کردن به ضرره با این روش مشتریاتون خیلی کم میشن من خودم چندین دوره از سون لرن خریدم قبلا . ولی الان ناراضیم
یه سوال فنی بهترین فیلترشکن یا vpn برای نصب آندروید استدیو چیه؟؟؟
طلا پایور۰۵ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۱۳
سلام از سرویس شکن استفاده کنید
مهرسا عنایت۰۵ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۴۲
سلام استفاده کردم جواب نمیده نمیتونه sdk رو پیدا ونصب کنه
طلا پایور۰۵ دی ۱۴۰۰، ۰۸:۴۹
به سایت شکن مراجعه کنید اونجا اگه DNS رو درست تنظیم کرده باشید در قسمت پایین صفحه میگه که شکن در سیستم شما فعال است.