🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ میعاد آهنگری
سیستم مورد نیاز
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۱۵ دی ۱۴۰۰

سلام و وقت بخیر. می‌خواستم بدونم برای برنامه نویسی جاوا و پایتون چه سیستم سخت افزاری نیازه؟

سلام محمد رضا جان،

کمترین پیشنهادم به شما برای کار مفید با سیستم کانفیگ زیر هست :

4GB RAM

Resolution monitor 768x1024

CPU core i5

لطفا توجه بفرمایید که این کمترین کانفیگ هست و میتونید سیستم قوی‌تر از این داشته باشید.

بقیه اجزا مثل هارد و کارت گرافیک و ... برای برنامه نویسی خیلی کاربرد خاصی ندارن و به همین دلیل ازشون نام نبردم.

ابراهیم پازوکی ۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹

پس کلا سیستم قوی نیاز نیست

میعاد آهنگری ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۳

در ضمن دوره از کی شروع میشه؟

میعاد آهنگری ۱۶ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۳۴

سیستمی که حد اقل‌ها رو داشته باشه کافیه. هر چقدر سیستم شما قوی‌تر باشه، برنامه نویسی هم برای شما راحت‌تر خواهد بود.

دوره از این هفته استارت میخوره.

ابراهیم پازوکی ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷