🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دلیار ساعی
تمرین و پرسش
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۱۸ دی ۱۴۰۰

با توجه به مطالب عنوان شده اصول یادگیری این دوره براساس تکرار، تمرین و پرسش می‌باشد، آیا سیستم آموزشی این دوره به طریقی اجرا می‌شود که در آن تمرین کافی و به چالش کشیدن دانشجویان وجود داشته باشد؟ چرا که تمرین پس از یادگیری مطالب به ثبات آن در ذهن بسیار کمک می‌کند.

سلام سهند جان،

از همون جلسات ابتدایی ما شروع به کد زنی میکنیم و در کنارش با انجام تمرین‌های مستمر ،برگزاری وبینار، لایو کدینگ و کارگاه حل مسائل به صورت کاتا سعی میکنیم دانشجو‌ها کاملا به مسائل عنوان شده مسلط بشن.

بهترین پاسخ
ابراهیم پازوکی ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵