🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ دکتر ورنا نراقی
جهت اپ و تایپ اپ فارسی
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

سلام

فقط برای جهت راست به چپ و همین طور نوشتن فارسی در اپلیکیشن ، باید کلیه مراحل بالا را انجام بدیم. یا موارد مطرح شده در این جلسه فقط برای چند زبانه کردن اپلیکیشن هست.

چون تا حالا کلیه اپ‌هایی که در دوره ساخته شده ، انگلیسی هستند

سلام وقتتون بخیر

وقتی بخواید از چند زبان بودن در اپ مورد نظرتون بهره ببرید باید تمام مراحلی رو که استاد انجام دادن طی کنین که اگر یکی از زبان‌های مدنظر شما فارسی باشه این اتفاق چپ به راست خودش رخ میده .

ولی اصل اینکار برای بهره وری از چند زبانه بودن اپلیکیشن هست

پیروز باشید

جهانبخت آشوری ۰۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

سلام محمد جان

ممنون که وقت میگذاری

ببین من دقیقا برعکس همین موضوع ، سوال شده برام

اینکه اگر ما اصلا نیازی به چند زبان بودن اپ نداشته باشیم و صرفا بخواهیم کل لی آوت صفحه یا اپلیکیشن راست به چپ باشه و فقط از زبان فارسی بخوایم استفاده کنیم به چه صورت میشه ؟

خوب طبیعی نیست که بخوایم از international استفاده کنیم دیگه

دکتر ورنا نراقی ۰۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

سلام محمد جان.

اگر اپلیکیشنی که میخواین بسازین فقط یک زبانه هست میتونین مستقیم به ویجت Text متن رو بدین و نیازی به انجام مراحل این آموزش نیست

و در مورد راست چین بودن هم میتونی text direction تنظیم کنی روی خود ویجت Text و همینطور خیلی از ویجت‌های دیگه



دکتر مهران محمدی ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۰۶

سلام وقتتون بخیر

دوست عزیزم محمود جان پاسخ رو دادن

من هم درست متوجه منظور شما نشدم عذرخواهی میکنم

پیروز باشید


جهانبخت آشوری ۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۰۴