🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۵ آوگان مصباح
خطا در اجرای برنامه بر روی امولیتور
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

سلام. وقتتون بخیر. جناب آقای شاهینی متاسفانه زمانی که برنامه رو میخام توی امولیتور اجرا کنم خطا میده. خیلی سعی کردم مشکل رو رفع کنم اما موفق نشدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

مرسی.edf4-flutter.png

سلام خسته نباشین پایین سمت راست روی No Device کلیک کنید ببینید اضافه کردین ایمولیتور رو

کلاله ادیانی ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۰۸:۳۲

سلام. من ایمولیتور رو توی اندروید ایجاد کردم. و توی ویژوال همون پایینش اضافه شده

امولیتورم اجرا میشه اما هیچ صفحه ای نشون نمیده و بعدش همین پیغام رو میده

آوگان مصباح ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۱۴

خب مشکلی نیست شما برید تو پوشه َAndroid بعد app بعدش build.gradle در فایل build.gradle از قسمت android به بعد رو برام اسکیرین بفرستید ممنونم

کلاله ادیانی ۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸

d106-image.png

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۲۸

3bb0-image.png

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۲۸

خب چند تا راه حل داره باهم دیگه تست میکنیم : ولی قبلش از تنظیمات قبلی کپی بگیرید که اگر جواب نداد برگردونیم به تنظیمات قبلی و راه حل دیگه ای رو تست کنیم .


اولین کاری که باید انجام بدین اینه که compileSdkVersion رو به این صورت تنظیم کنید :

48a5-Capture.PNG


بعد minSdkVersion و targetSdkVersion به این صورت تنظیم کنید :


cedf-Capture1.PNG


یدور پروژه روببندید و سپس باز کنید

کلاله ادیانی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۴۴


8104-image.png

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹

اینا خودش تو همین قسمت که مسیر رو دادین نوشته بود.

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۵۰

تو اسکیرین اولی که داده بودین نبود .


خب راه حل دوم :


اندروید استودیو رو باز کنید و طبق این مراحل عمل کنید :

  • Tools -> AVD Manager
  • Virtual Device -> Actions 

و سپس روی stop کلیک کنید


c1ce-android-studio-emulator.png

کلاله ادیانی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۶:۵۳

بازم نشد:(

با انی دسک امکان پذیر نیست براتون؟

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۱

اگر گزینه stop خاموش بود یا دوباره کار نکرد از گزینه wipe Data استفاده کنین .

به آیدی تلگرام زیر پیام بدید راهنماییتون کنم


@Prodbtrs

کلاله ادیانی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۳

5ae7-image.png

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۵

اونم زدم نشد. الان با این پیغام رو به رو شدم و اون پایین فلاتر دیگه گزینه دیوایس نیس


آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶

به آدرس تلگرام زیر پیام بدید راهنمایییتون کنم

@Prodbtrs

بهترین پاسخ
کلاله ادیانی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶

ممنون

جناب آقای روشنی ممنون از اینکه با حوصله مشکل برناممو حل کردین.

سپاسگزارم.

آوگان مصباح ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۰۸