🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ سرمد خامنه‌ای
راه اندازی دارت پد
جامعه فلاتر ایجاد شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

برای اجرای دارت پد بایدویپی آن روشن باشه؟

سلام وقت بخیر

بله برای اجرا روشن بودن vpn نیاز هست

بهترین پاسخ
صابره دانایی‌فرد ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۰۹:۳۷

درود باتوجه به اینکه وی پی ان روشنه بازم خطا میده . محیط دیگه که استفاده کنم چیه

سرمد خامنه‌ای ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۰۷:۳۲

محیط دیگه که بتونین ازش استفاده کنین همون vs code هست

ولی اگر از proton vpn یا windscribe استفاده کنین به مشکل نمیخورین

صابره دانایی‌فرد ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲