من طبق کدهای استاد کد زدم همه چی اوکیه فقط تو قسمت نظرات کاربران زمانی که اینترنت خودمو قطع میکنم دکمه تلاش مجدد نشون داده نمیشه و یه خطا ظاهر میشه که اصلا متن خطا هم نشون نمیده چیه
کسی که میدونه راهنمایی کنه
ممنون
سلام وقت بخیر
لطفا از کدتون در قسمتی که state هارو بررسی کردید و دارید پیاده سازی رو انجام میدید عکس بدید .
ممنون
صابره داناییفرد۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
سلام
بامداد پایور۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۲
خیلی ممنونم
باید چن مرحله کار انجام بدید لطفا به من پیام بدید با انی دسک حل کنیم