🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ فرهد هاشمی
wildCard ?
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۱۷ تیر ۱۴۰۱

استاد نمیشه به جای علامت سوال از E استفاده کرد ؟

علی جان از E یا هر کلمه دیگه به جای علامت سوال استفاده کنی دیگه ویلد کارد نیست.

بهترین پاسخ
دکتر رهام لاهوتی ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۳

خب چرا از wildCard استفاده کنیم وقتی اون جوری هم هندل میشه

فرهد هاشمی ۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۴

وقتی E میزاری از تایپ خاصی استفاده میکنی اما وقتی علامت سوال هست هر تایپی میتونه باشه. فرق دارن با هم

دکتر رهام لاهوتی ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۴۴