🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ شیفته شبستری
سوال درباره dependency
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۰۱ آذر ۱۴۰۱

سلام وقت بخیر

این قسمت از دوره خیلی خوب بود و قسمت test رو خوب فهمیدم که چیه.

ممنونم از استاد نامدار عزیز.

فقط من مفهوم کامل dependency رو نفهمیدم که چیه ؟

لطفا یک توضیح کوچیک بدید . ممنونم

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه

خوشحالم مشکلتون حل شده پیام استاد رو دیدم در گروه بهتون پاسخ دادند

موفق باشین


دکتر سپنتا شیدا ۰۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

من اینجا کپی میکنم پاسخی توی گروه دادم :


Dependency یعنی وابستگی.

برای اینکه کد شما کار کنه ممکنه وابسته باشه به یک سری اشیا دیگه مثل یک کلاس، یا یک کتابخونه یا فریم ورک (که یک سری کد از پیش نوشته شده که میتونید استفاده کنید برای آسون شدن کارتون) به جای اینکه از اول همون کد رو خودتون بنویسید.

بهترین پاسخ
دکتر رهام لاهوتی ۰۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰

سلام

ممنونم?

شیفته شبستری ۰۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰