🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ اُخشان ترکان
junit-jupiter
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۰۷ شهریور ۱۴۰۲

سلام

وقتتون بخیر

junit-jupiter چه طور انتخاب شد ؟

از کجا بفهمیم برای پروژه چه dependecy باید انتخاب کنیم ؟

سلام علیرضا جان،

هر زبان برنامه نویسی یک سری ابزار در کنار خودش داره که بیشتر مورد قبول کامیونیتی هست که از اون زبان استفاده میکنن.

پا هم این ابزار رو در دوره انتخاب و معرفی کردیم.

ابزارهای دیگه ای هم وجود دارند که خودتون میتونید تحقیق کنید و یاد بگیرید.


بهترین پاسخ
ابراهیم پازوکی ۰۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۵۱