🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ مارال هراتی
array declaration
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

سلام خدمت استاد عزیز

در مورد declare کردن آرایه‌ها (و به طور کلی متغییرها) در جلسات آینده صحبت میشه؟

منظورم همچین مواردی هست:

String[] sArray;

سلام محمد جواد عزیز،

منظور شما تعریف متغیر و آرایه‌ها بدون مقدار هست یا در مورد نام گذاری آنها با پسوند (hungarian naming) سوال میپرسید؟

برام شک بوجود اومد به خاطر مثالی که زدید که نام آرایه پسوند s داره.

دکتر رهام لاهوتی ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹

بله منظورم تعریف متغییر و آرایه‌ها بدون مقدار هستش.


مارال هراتی ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۲۶

خیر در این مورد صحبت نمیکنیم.

در دوره تمام مسائل با جزئیات گفته نمیشه. یک مقدار از مسائل که اهمیت کمتری دارن در تمرین‌ها و پروژه‌ها باهاشون برخورد خواهید کرد و یاد میگیرید.

هدف دادن اطلاعات اساسی هست.

بهترین پاسخ
دکتر رهام لاهوتی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۴