🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ اسد نوبخت
template در git برای فایل .ignor
جامعه جاوا (وب و دسکتاپ) ایجاد شده در ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

وقتی در گیت میخوام یک repository جدید درست کنم یک لیست زیرش باز میشه که حتما باید یکی از گزینه هاشو انتخاب کنم

به نظر شما الان که داریم جاوا یاد میگیریم باید گزینه جاوا رو انتخاب کنم ؟

سلام هومن جان،

بهتون پیشنهاد میکنم از توی ریپوزیتوری این فایل رو انتخاب نکنید. اجباری نیست. خودتون با دست درست کنید بهتره

بهترین پاسخ
دکتر رهام لاهوتی ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۲۵